fredag 13 augusti 2010

2010 AUGUSTI AUGUSTIBILDER TÅGOLYCKA JÖNKÖPINGS RESECENTRUM

Vid Järnvägsstationen i Torsdags Kväll Inträffade En Mycket Tragisk Olycka Nämligen En Ung Kille i 30 Årsåldern Blev Offer För Ett Godståg Från Öster Om Järnvägsstationen. Han blev Påkörd Av Ett Godståg Som Inte Hann Stanna. Det befann Sej 4 Personer På Spårområdet. Den Killen i 30 Ärsåldern Halkade När Han Skulle Klättra Upp På Perrongen, Föll Tillbaka På Spårområdet, Där Han Blev Påkörd Av Godståget . Jag Vaknade Av Denna Olycka Då Av Räddningstjänten och Kunnde Följa Olycksarbetet Från Mitt Vardagsrumsfönster . Jag kunnde Se Allting IFrån Midnatt Till kl 03.00 på Natten Mot Fredagen Den 13 Augusti 2010 .




























2 kommentarer:

  1. Det är alltid tragiskt med olyckor
    det drabbar så många personer jag
    hoppas att det trots allt gick bra.
    Men det har varit mycket olycksdrabbat område just omkring
    centralen varför kan man fråga sätta och kan dom inte läsa skyltar eller är dom okunniga i läs teknik.

    SvaraRadera
  2. Min bror halkade inte ner på spåret ,han kom bara upp med ena foten,sen fick tåget tag i den andra sen gick det som det gick.Man ska inte tro allt man läser eller hör..

    SvaraRadera