fredag 30 september 2011

2011 SEPTEMBER TRANÅSBILDER

Här Kommer Bilder Från Beckhemsvägen 2B Uppe Stoeryd Som Ligger Norra Delen Av TRANÅS KOMMUNS Tätort . Här Hadde Jag En Hyreslägenhet Som Jag Hyrde Av DB Eller DIN BOSTAD AB . Jag Bodde Här i 2 Rum och Kök . Med Personalrumsdel i Vardagsrummet . Där Personalrumssängen Var Plaserad Eller Möblerad . Innan DB Eller DIN BOSTAD AB Hadde Hyresrätter i Stoeryd . Så Hadde Kommunalägda TB Eller TRANÅSBOSTÄDER AB Hyreslägenheter i Stoeryd . Jag Flyttade Till TRANÅS KOMMUN 2004 11 01 . Och Bodde i TRANÅS KOMMUN Till Midsommarhelgen 2006 JUNI . Med Mej Till TRANÅS KOMMUN På Den Här Höstresan Hadde Jag Personlig - Assistent THEODOR .































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar