lördag 8 oktober 2011

2011 SEPTEMBER ÖSTERÄNGEN JÖNKÖPING

Här Ser Ni Dom Nya Hyresrätterna På ÖSTERÄNGEN i JÖNKÖPING Som BOSTADS AB VÄTTERHEM Eller VÄTTERHEM AB Är Hyresvärd . För Som Ligger På SÖDRA APOLLOVÄGEN / BANÉRVÄGEN . På BANÉRVÄGEN Hadde Jag Min Första Lägenhet Hos VÄTTERHEM AB. Dit Jag Flyttade Från TRANÅS KOMMUN 2000 11 30 . Här På BANÉRVÄGEN och ÖSTERÄNGEN Bodde Jag Till Början Av JUNI 2003 . Jag Hadde 2 RUM och KÖK Då Fick Personliga Assistenterna Sova i På En Extra Gästsäng i Vardagsrummet . Där Det Var En Öppen Planlösning Så Att Kök och Vardagsrum Låg Med Ett Öppet Valv. Med Matplatsdel i Köket.










































































































































































































































































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar