söndag 12 juni 2011

2011 JUNI SOMMARBILDER ÖSTERÄNGEN

Här Har Jag Kommit Fram Till Dom Nya Husen Vid Banérvägen På Den Gröna Ängen Bakom Där Man Nu Har Kommit En Mycket Lång Bit Med Byggnationen Av Dom Nya Höghusen Där Växte Äppelträd och Anndra Träd och Där Gick En Liten Lerig Stig På Som Många Annvände Som Genväg Ner Mot Österängen Gång och Cykelvägen Vid Kolloniområdet Från Busshållplatsen För Stombusslinje 2 KITTEN DORF GATA . Det Var Ju På Banérvägen 29 Som jag först flyttade till när flyttade i Från Tranås Kommun till Jönköpings Kommun Hösten 2000 . Jag Flyttade In 2000 12 01 I 2 Rum och Kök med Öppen Planlösning Bananhuset Mina Dåvarande PERSONLIGA ASSISTENTER Sov Då i Vardagsrummet På Gästsäng
IHopfällbar i Röd Stål Med Fjärdring i Direkt Annslutning Till Matplatsen Mot Köket. Jag Hadde Sovrummet Över Garagen i Bottenplanet Mina PERSONLIGA ASSISTENTER Fick Gatubelysningen Rakt In i Vardagsrummet Här Bodde Jag Fram 2003 06 01 . Då Fyttade Jag Ut Till RÅSLÄTT och HAVSÖRNSGATAN 19 Till Boendestödet Där Flyttade Jag In i En Större 2 Rum och Kök Även Där Hos BOSTADS AB VÄTTERHEM. Där Jag Bodde Jag Fram Till 2004 10 30 . Då Flyttlaset Gick Till TRANÅS KOMMUN och BECKHEMSVÄGEN 2 B Uppe På Storeryd Även Där 2 Rum och Kök Hos DB = DIN BOSTAD AB Här Till En Mindre 2 Rum och Kök Där PERSONLIGA ASSITENTERNA Fick Sova i Vardagsrummet . Med På Min Nostalgirunda På Österängen Hadde Jag Denna Gång PERSONLIG ASSISTENT LASSE På Nostalgirundan .













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar