måndag 13 juni 2011

2011 JUNI SOMMARBILDER ÖSTERÄNGEN

Jag Flyttade Tillbaks Till JÖNKÖPINGS KOMMUN Efter MIDSOMMARHELGEN 2006 Mitt i SEMESTERPERIODEN Och Då till 2 Rum och Kök på Duvgatan 81 till En Början Hadde SEMESTERVIKARIER Som Fyllde Upp Arbetspassen Innan Jag Fick Mina Ordnarie PERSONLIGA ASSISTENTER Började i AUGUSTI , SEPTEMBER Och OKTOBER. Jag Hadde PERSONLIG ASSISTENT JOHAN RYDH Och PERSONLIG ASSISTENT MAX MARTINSSON IFrån JÖNKÖPINGS KOMMUNS BEMANNINGSENHET Samt ANNA - KARIN ÖSTERLUND och BRITT DANLING. Dessutom Hadde Jag PERSONLIG- ASSISTENT KATTARINA ANDERSSON , PERSONLIG ASSISTENT SAMUEL EMTLIND , PERSONLIG ASSISTENT Helén , PERSONLIG ASSISTENT CARINA ENGQVIST och PERSONLIG ASSISTENT IDA . Och Ett Soligt SOMMARMINNE Från Sommaren 2006 Var När PERSONLIG ASSISTENT JOHAN RYDH IFrån BEMMNINGSENHETEN Och Jag Satt På Bänken Och Var Förväntasfulla På Posten Då Satte Bovärden På BOSTADS AB VÄTTERHEM IGång Sin Gräsklippare . Så Någon Fågelsång Blev Det Inte Den Gången IAllafall . Min Nya Lägenhet på Duvgatan 81 Innehöll En Personalrumsdel Och 2 Toaletter . Innan Jag Flyttade In Så Fick Vi Veta Att På LÄGENHETSVISNINGEN Att Det Hadde Bott 2 ST NORRLÄNINGAR IFrån EDSBYN Som Ju Höll På EDSBYN BANDY . Och Att Det Var 2 Små Ett Rummare Man Hadde Slagit IHop Till En Stor 2 Rum och Kök med Ballkong . PERSONLIG ASSISTENT JOHAN RYDH Var Med På Den Här NOSTALGIRUNDAN På DUVGATAN .





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar